Crin Antonescu: România poate merge înainte doar prin muncă și exporturi
Crin Antonescu, candidatul Alianței „România înainte” la alegerile prezidențiale, a subliniat că România poate progresa doar prin muncă, exporturi și fabrici care trag țara înainte, nu prin povești și sloganuri din anii ’90.
„România nu produce mai nimic. Suntem o piață de desfacere, o colonie economică. Am auzit de multe ori aceste fraze. Voi nu? Vă dau azi un exemplu pozitiv: Electroprecizia Săcele, Brașov. Aici se produc motoare electrice care ajung în Germania, Franța, Italia și țările nordice,” a declarat Antonescu.
El a criticat vehement pe cei care visează la izolaționism și lozinci despre ‘industria calului’, subliniind că respectul nu vine din vorbe goale, ci din producție concretă, șurub cu șurub, motor cu motor.
„România poate merge înainte doar prin muncă, prin exporturi, prin fabrici care trag țara înainte – nu prin povești și sloganuri din anii ’90. De ce ‘Made in Romania’ n-ar putea fi un brand respectat?” a adăugat Crin Antonescu.
Problemele economice ale României
Antonescu a atras atenția asupra faptului că România este văzută ca o piață de desfacere și o colonie economică, subliniind necesitatea de a schimba această percepție prin dezvoltarea industriei locale și creșterea exporturilor.
El a dat exemplul Electroprecizia Săcele din Brașov, unde se produc motoare electrice exportate în țări precum Germania, Franța, Italia și țările nordice, demonstrând că România are capacitatea de a produce bunuri de calitate pentru piețele internaționale.
Critici la adresa izolaționismului
Antonescu a criticat aspru pe cei care promovează izolaționismul și lozincile despre ‘industria calului’, argumentând că respectul și progresul nu vin din vorbe goale, ci din producție concretă și muncă susținută.
El a subliniat că România trebuie să se concentreze pe dezvoltarea industriei și creșterea exporturilor pentru a deveni un jucător respectat pe scena internațională.
Viitorul României
Crin Antonescu a concluzionat că viitorul României depinde de capacitatea sa de a munci, de a produce și de a exporta, subliniind că poveștile și sloganurile din anii ’90 nu mai sunt suficiente pentru a asigura progresul țării.
El a încurajat românii să se implice activ în dezvoltarea industriei locale și să contribuie la transformarea României într-un brand respectat pe plan internațional.
Sursa: Antena 3