Investiție de un milion de euro în campania electorală a AUR
Partidul AUR a investit în campania electorală a candidatului său la prezidențiale, George Simion, suma de un milion de euro, finanțată din fonduri publice. Această sumă a fost alocată pentru promovarea „Planului Simion”, o strategie politică ambițioasă care a fost pusă în centrul atenției publice prin intermediul unei campanii de promovare de două luni.
Campania de promovare a „Planului Simion”
Campania de promovare a „Planului Simion” a durat două luni, între 15 iunie și 15 august, cu posibilitatea de prelungire în funcție de deciziile ulterioare ale partidului. În cadrul acestei campanii, AUR a investit 450.000 de euro în panouri publicitare care promovau ideea de „case la doar 35.000 de euro”, amplasate în puncte strategice din întreaga țară.
Costurile campaniei de promovare
Costurile campaniei de promovare au fost detaliate de Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR, care a declarat că suma de 450.000 de euro include producția, montarea și demontarea panourilor, precum și TVA și taxele locale. În plus, AUR a desfășurat o campanie suplimentară cu chipul lui George Simion pe panouri de tip cub, de dimensiuni mai mici, pentru care au fost alocați 100.000 de euro.
Prelungirea campaniei electorale
Având în vedere că alegerile prezidențiale nu vor mai avea loc în luna septembrie, așa cum fusese anunțat inițial, AUR a decis să prelungească campania outdoor până la campania electorală pentru prezidențiale. Această decizie implică o investiție suplimentară de 300.000 de euro, potrivit lui Lulea.
Suma totală alocată pentru promovare
În total, suma alocată pentru promovarea „Planului Simion” și a candidatului George Simion se apropie de un milion de euro, dacă adunăm costurile campaniei naționale cu case și suveranitate, sumele plătite de organizațiile locale și investiția suplimentară pentru prelungirea campaniei electorale.
Sursa: Antena 3